Szanowni Państwo,
Powierzenie największego skarbu, jakim dla każdego rodzica jest jego dziecko, pod opiekę obcej osobie, wymaga dużej odwagi i głębokiej refleksji. Jeśli od tej osoby zależeć będzie także przyszłość edukacyjna i codzienny komfort małego człowieka, tym bardziej wybór jest trudny i odpowiedzialny.
Każdy z Państwa ma własne oczekiwania w stosunku do szkoły, bo tylko Państwo najlepiej znacie własne dzieci i wiecie, w jakim środowisku będą się rozwijać dynamicznie i twórczo. Wieloletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej, pozwoliło mi z pełną odpowiedzialnością skompletować zespół ludzi z pasją i godnych zaufania.
Kadra Pedagogiczna w naszej szkole to charyzmatyczni profesjonaliści – każdy w swojej dziedzinie, zaangażowani i doświadczeni w pracy z dziećmi o różnej wrażliwości, inteligencji i predyspozycjach psychospołecznych. Kreatywni, otwarci, potrafią słuchać i uważnie obserwować, by służyć radą, pomocą i wsparciem.
Nauczyciele w Szkole Przyszłości to, nade wszystko, wartościowi i sympatyczni ludzie, w sposób naturalny zyskujący szacunek, zaufanie i autorytet u swoich uczniów.
mgr Ewa Szablak, Dyrektor Europejskiej Szkoły Przyszłości
Nasze założenia
Podejście systemowe – co to jest?
Praca systemowa pozwala skutecznie osiągać zamierzone cele. Dlatego realizujemy cykliczne szkolenia Rady Pedagogicznej, by techniki szybkiego uczenia i trening twórczości były integralnym elementem każdej lekcji, a nauczyciele potrafili właściwie wspierać i rozwijać kompetencje psychospołeczne każdego dziecka.
Kooperacja: szkoła-rodzic-uczeń
Systemowe podejście zakłada aktywną współpracę rodziców, nauczycieli i dzieci, dla określenia zakresu, czasu i celu wspólnego wysiłku. Rodzice są pierwszymi mentorami i wzorcami dla swoich dzieci, dlatego naszym zadaniem jest wspomaganie ich poprzez szkolenia w zakresie umiejętności, które będą nabywali uczniowie. Każdy rodzic ma możliwość spotkania z psychologiem szkolnym i ustalenia wspólnych działań, ukierunkowanych na wszechstronny rozwój jego dziecka